דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנשיא פרס: יש לתת עדיפות לאומית לתחום הביומד 

מאת    [ 29/05/2008 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2393 פעמים ]

"הממשלה חייבת לתת עדיפות לאומית לתחום הביומד, ולהשקיע בתחום ולא להסתמך רק על משקיעים. צריך להקים קרן השקעות ייעודית, אולי בשיתוף גורמים פרטיים, ציבוריים ואחרים, ולספק את הבטחונות המתאימים למשקיעים", אמר נשיא המדינה, שמעון פרס, בפתיחת שבוע "ILSI-ביומד ישראל 2008", שנפתח ביום שלישי השבוע בתל אביב. "לא ניתן להפיל את כל כובד המשקל על היזמים והמשקיעים. יש לנו פוטנציאל גדול להפוך למרכז עולמי בתחום הביומד, זה לא עניין של שטח או מספר תושבים, אלא טמון במדע, בטכנולוגיה ובידע שנייצר כאן".

כ-6,000 איש הגיעו הבוקר למלונות דיוויד אינטרקונטיננטל ודן פנורמה, כדי להשתתף בשבוע "ILSI-ביומד ישראל 2008", האירוע המרכזי של תעשיית מדעי החיים בישראל. שבוע ביומד כולל כנס מקצועי בינלאומי בכיכוב מיטב המומחים, ותערוכה, המציגה את החידושים הרפואיים החמים ביותר. בין המרצים: נשיא המדינה שמעון פרס, שר התמ"ת אלי ישי, המדען הראשי ד"ר אלי אופר, אלי הורוביץ (יו"ר טבע), ישראל מקוב (מנכ"ל ונשיא טבע לשעבר, כיום יו"ר גיוון אימאג'ינג), ליאון רקאנטי (יו"ר גלנרוק ישראל), ורותי אלון (שותפה בקרן פיטנגו ויו"ר ארגון מדעי החיים בישראל).

בנאומו, קרא פרס להקמת קרן השקעות מיוחדת, שתיתן תמיכה וליווי לחברות הביוטכנולוגיה הישראליות, ותאפשר להם להתקיים במסלול הארוך והמפרך, עד להקמת אישורי ה- FDA. "הממשלה לא יכולה לשבת בחיבוק ידיים וליהנות מפירות העבודה הקשה שנעשית בתעשיה המופלאה הזו, ולא לסייע לאנשים שמחזיקים את הכלכלה הישראלית" הוסיף. גורמים בתעשייה מעריכים, שמדובר בקרן השקעות בשווי של שלושה מיליארד ש"ח.

בהמשך נפגש פרס עם ד"ר דניאל שולץ, מנהל המרכז לציוד רפואי ב- FDA, וביקש ממנו לסייע בתהליך מתן האישורים לחברות ישראליות. ד"ר שולץ "הרים את הכפפה", וקרא לחברות הישראליות, המפתחות מכשור רפואי, לפנות אליו כבר בשלבי הפיתוח הראשוניים, לקיצור וייעל את העבודה מול ה- FDA.

שבוע "ILSI- ביומד ישראל 2008" הוא האירוע המרכזי של תעשיית מדעי החיים. הוא ייערך השנה (זו הפעם השביעית) בין ה-27 ל-29 במאי בדיוויד אינטרקונטיננטל ודן פנורמה בתל אביב. שבוע ביומד כולל כנס מקצועי בינלאומי בכיכוב מיטב המומחים, ותערוכה, המציגה את החידושים הרפואיים החמים ביותר. השנה, לרגל חגיגות ה- 60 למדינת ישראל, תינתן במה מרכזית ל-70 חברות סטארט-אפ ישראליות, המתקדמות ביותר בתעשייה, הן בתחום הביו-פארמה והן בתחום המכשור הרפואי. במקביל, יתקיימו שני אירועים נוספים: הכנס הבינלאומי ה-2 של חקר תאי הגזע, וכנס ISRACAS 2008, הכנס ה-11 בנושא ניתוחים מבוססי מחשב, רובוטיקה רפואית והדמיה רפואית. שבוע ביומד הישראלי מתועד למשוך, גם השנה, כ- 6,000 מנכ"לים ובכירי חברות ביומד, מדענים וחוקרים, מנהלי קרנות הון סיכון ומשקיעי אנג'לס, מהארץ ומחו"ל. אתר האירוע: http://www.kenes.com/biomed
ביו
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב